måndag 12 mars 2012

Härlig vårdag. Får man säga vår nu..?! ;)

Var hemma förmiddagen, och inne, då skrållan sover bäst i sin säng.
Tvättade och donade på. Kollade film med Elliot. :)
Sedan lunchade vi och barnen sov sedan efter lunch. Då hängde jag tvätt, gick och hämta posten, bokade solariumtid och sedan läste jag lite reklam. :P Haha!
När Elvira vaknade bytte jag på henne och klädde henne, väckte sedan Elliot och sedan åkte vi till Framnäs för lek och bus med Malin, Liam & Linus. :)
Roligt det är med vatten. ;)Köra bil är alltid skojj!Tittut Liam! ;)Samarbetar sött. :)Och dom här två sötnosarna satt och kacklade på i sin egna lilla värld. Glad och lycklig att ha en vän i samma sitts. ;) Skön stil har han lille Linus, hihi.Tack för en trevlig eftermiddag! :)
Hoppas det blir snart igen. Så roligt och vara ute med barnen!
Efter de åkte vi hem till min familj. Var bjudna på middag! :)
Pappa och Jakob skyndade sig och åt och for till Söderhamn till pappas kompis Kent.
Mamma och jag myste med barnen, och sedan åkte vi hem hit. Lekte och la sedan barnen. Elliot har haft lite otur idag, slagit huvudet två gånger och sedan skärde han upp fingret.. :( Blev plåster på han och Pingu, hahaha! Viktigt de. ;)
Sedan gick jag och mamma och solade i omgångar.
Nu kollar jag Familjen Annorlunda, kan inte hjälpa att jag tycker dom är såå mysig!!!
Sedan blir det nya serien på fyran. Go´kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar