tisdag 13 mars 2012

Vi gör om lite här hemma. ;) (bilder)

Vårat köksbord och mina älskade svarta stolar i skinnimitation.
Svartduk.Min ljusgrej med två blockljus, en liten ängel och en orkidékvist.Barnen fikar mellis.
Men har nu dragit på vita stolsöverdrag. Och lagt på en ljusare duk.Rosetter på stolsryggen.
Har prislapparna kvar på överdragen utifall jag inte gillar det och vill sälja vidare.
Jag kan inte låta bli att älska svart! Men får se vad Niklas säger och tycker.
Fönsret i sovrummet.
Hade tänkt bytt gardiner och vissa skillnaden men hann inte.. Bytte sängkläder och sonade istället.Sängen.Elviras hörn (föredetta).
Har testat flyttat ut henne nu.Till denna lilla hörna.
En gammal kläddkammare. :P
Har försökt gjort den så mysig som möjligt! Så bara hålla tummarna hon kommer trivas.
Ställt byrån som en liten vägg eller avskärmning, ska upp med drapperi/gardiner senare.
Vill verkligen sova själv i vårt sovrum nu.
Så hoppas det här funkar ett tag.
Och förhoppningsvis bor vi inte här så länge till.Smör barn! ;)
Såå hiiimla go!Vill du smaka mammaaa?!
Haft en lugn och skön hemma dag. Blåst så otroligt mycket så har faktiskt hållt oss inne. Har städat, bäddat nytt i sängen, och gjort om lite smått här hemma. Sånt gillar jag! :)
Barnen sov eftermiddag, så då strök, strök och stryckte jag. Sämst på svenska som ni märker! Donade på här hemma bara. Åt mellis när dom vaknade, kollade film, lagade middag. Gjorde bara spagetti och köttfärssås. Men svamp, och gott var det!!
Klädde barnen, hämtade upp min söte pappa och for till Ica för lite handling.
Så snällt av honom att följa! :)
Framåt kvällen har vi plockat och sorterat lådorna på barnens rum så det är lite mer ordning. Dammsugit och diskat. Så nu är det fint tills Niklas anländer inatt!
Kollar Top Model. Tyckte helt rätt åkte ur. Har bara väntat på de.. Ne vad elak jag är. Jaja! I morgon ska vi på BVC med lill skrållan, tydligen. Fick sms om det idag, så det var tur då jag totalt glömt bort det! Torsdag funderar jag på om vi ska åka till Söderhamn för att leta present till Linus som vi ska på kalas till helgen. :) Fredag är det kanske lugnt.. känns som det är nånting.. men minns inte.. solning?!
Jag hoppas iaf bandy matchen sänds på tv:n!!! Då blir jag bänkad där! :)
Men va faaan! Nu slåt det mig. Niklas fyller ju år på Torsdag! Opsss! ;o Så Fredag ska ju vi ha "kalas" för honom. Älsklingen blir hela 24år, heeeelt sjukt! Är snart sex år sedan han tog körkort och rullade in på mina föräldrars gård i en röd fård. ;) Hahaha! Och jag ba: Boooondjävel, stiiiick! (sån var jag, observera VAR). ;P
Hahah! Godnatt med er góbitar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar