tisdag 27 mars 2012

Matat ankorna i regn, mysigt! ;) Haha.

Åkte ner på Långnäs med Malin och barnen för att mata ankorna.
Härligt väder gudarna bjöd på.. :P Haha! Känner mig som en genom dränkt katt nu. Håret är halv krokigt åt alla håll och fy så man ser ut. Men lite små mysigt var det ändå. Liam och Elliot frös, stackrarna!! Försökte springa igång lite värme, men det var ganska lönlöst då det blåste is och regnet var inte speciellt värmande det heller.
Sdan åkte vi och köpte ett par PoP skalbyxor, röda. Och till min stora lycka kunde Elliot också ha dem. Haha. Så dom får väl dela på dem! ;) Perfekt som extra byxa till dagis.. Eller hur Therese?! ;) (jag tar lärdom från dina råd) haha.

Nu sitter jag här medans barnen sover. Får se om Malin kommer förbi en stund. :)
Ikväll ska jag sälja iväg lite kläder. Sen måste jag tvätta och kolla packningarna igen. Inatt anländer väl Niklas.. Tror jag?! Jo, visst är det Tisdag?! Wiiie! :)
Hoppas ni har en bra dag, trots regn! :)

1 kommentar: