måndag 5 mars 2012

Lunch och stan med Helen & Eila. :)

Städade på frömiddagen med grabbarna, sedan klädde jag och viran oss och drog ner på stan.
I väntan på kompisen. ;)Sedan kom hon, Eila, och hennes mamma Helen. :)
Vi gick in på Krokanen och åt lunch och pratade på.
Så mysigt!! Och flickorna spökade och tokade sig. Eila var speciellt på g.
Tokade sig med nappen, rynkade på sin söta lilla näsa, skrattade och log.
Såna glada små sötnosar!
Riktiga glädjespridare, man smälter direkt! :)Eila hade tuffat på sig på nog.
Sist vi sågs var Eila nästan rädd för Elvira för att hon är så vild och på.
Men idag var det nästan omyttaroller. ;)
Elvira glad i ny mössan. :)Även Elliot ville testa sin nya mössa.
Såå snygga! Och såå fina barn, jag är så stolt! :)Busig storebror, men även världens snällaste!!
Matar lillasyster med yoghurt. :)"Mmm..."Tackar för en underbar lunch och trevlig eftermiddag!!
Måste ses oftare, och snart igen! :)


Elliot och jag drog på oss solglajjerna och dansade runt lite. ;) Haha!
Gjorde hemma gjord potatis mos och ugnstekt falukorv idag.
Sedan kom mamma och pappa och passade barnen så vi fick handla i lugn och ro. Alltid lika tacksam för att dom ställer upp!

Nu har jag och Niklas dukat upp med chips, dip, godis och dricka. Haha!
Smörjt in och masserat varandras ömma ryggar, riktig myyyys kväll!!
Behövs då han åker i morgon eftermiddag igen.. :(
Lovade att bara sitt här en stund, så byyye!
P:S Fick nya blommor av älsk idag. Ska plantera dem i morgon.
Jag tar ju alltid död på alla blommorn.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar