söndag 25 mars 2012

Pyssel, packning, premiäråk & påskpynt..

Satte upp barnens nya gardiner igår kväll.Hittade bjässe väskan och har nu packat ner barnens..
Hm, undra om vi håller vikten?! ;)Skiiiiiiitig bil.. Blää!
Fast jag tvättade den förra helgen. :(Elvira med morfar.Min vackra dotter! :)Min vackra son! :)
Mina ovärderliga små skatter! Leker snällt tillsammans. :)När barnen sov tvättade jag av bilen, igen.
Men nu glänser den som den ska!!
Ska få en omgång vaxning och polering när vi kommit hem från Egypten.Åt hos Gamm (gammelmormor), så gott!
Sedan åkte vi hem hit, fick med mig broder.
Så då påskpyntade vi! :)
Har varit rutn på en liten shoppingtur med han idag igen.
Mitt premiär åk i hans epa! ;)Barnen var också med och hjälpte till.
Vet inte hur många gånger bråkviran höll på att välta den. ;)

Nu har jag och hela familjen (utom sys såklart) solat.
Börjar få lite färg nu, och det känns skööönt!
Men egentligen är jag så emot solarium! Usch!!
Kollade även bandy-VM idag. Fy faan! Jävla värdelöst!
Tänker inte gratulera SAIK. Det var vårat guld, det går inte att komma ifrån. Vi skulle ha varit på Studenternas, och vi skulle ha gett SAIK en rejäl jävla omgång, och vi skulle ha tagit hem guldet! Villa hade inte en chans. Men det hade vi haft!
Och med det tackar jag för idag. Godnatt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar