torsdag 22 mars 2012

Elliot´s paradis! (med morfar)

Åkte upp till morfars jobb, tog även med oss mormor. ;)Vid elva var vi på plats, och då anlände morfar från skogen på fyrhjulingen..
Och gissa om lille Bengt-Erik (Elliot) blev glad?! ;)Sedan fick han testa grävaren!
Även om det verkligen är himmelriket för honom, så rör han inte en min..
Han är allvarsam min son,
motsatsen till systern som är vild, glad och alltid tjuter av förtjusning. ;)
Elvira följde lite avundsjukt sin bror. Tycker synd om henne som bara fick sitta vagnen. Skråll-ungen!Vår älskade, goa vovve Nemo. :)Så kom äntligen traktorn..Och Elliot fick provköra med morfar. ;)Elliot med morfar Bengt. :)Morfar brummar på och barnen njuuuuuter. ;)
Elvira tjuter, som sagt, av förtjusning. Hiih!Hon skrattar och tjoar. ;)Sedan grillade vi korv och så fick vi kolbulle. :)
Jag beställde utan fläsk/bacon, då det är det VÄRSTA jag vet. Bläää!
Och det vart en stooor favorit hos Elvira. ;o
Hon som knappt äter nånting, men det älskade hon!
Skojj skojj!Fanns många olika maskiner, till Elliots förtjusning. ;)Morfar visar spakarna, och Elliot lyssnar och lär.Tack för en underbar dag världens bästa pappa/morfar!! ;)
Luktade otroligt mycket rök, så när barnen sov eftermiddag slängde jag mig i duschen och la i en hårinpackning. :)
Åt hos familjen sen, tack för de också! :) Sedan följde mamma med hem hit och vi solade och passade barnen (som sov) i omgångar. Ser att du plockat ihop lite leksaker och så mor lilla, tuuusen tack söta du!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar