lördag 3 mars 2012

Torsdag - Promenad o solning med Caroline.

Bakade kladdkaka.
Gjorde en egen specialare. ;)Elvira hatar gå-stolen!!
Går mycket hellre såhär, haha!Medans vi höll på att lägga barnen smög min pappa in.
Och behöver jag säga att jag har världens gulligaste och bästa pappa?!
Han hade med sig chokladpralliner till mig. :D
Taaaack pappi!!
Var inte social med Niklas och pappa länge.. då jag istället satte plupparna i öronen och knallade ut i den härliga, lite små kalla, kvällsluften. Gick en rask promenad ner till stan. Där jag träffade upp Caroline och vi gick och solade. Sen skjutsade hon hem mig. Och vi satt här ute i bilen och pratade länge.. Är verkligen tacksam att jag har henne och många andra "nya" vänner! :) (även tacksam över min "gamla")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar