söndag 11 mars 2012

Middag hos mor & far. :)

Söt Elliot skulle ha med sig sin spade. :) Ser fundersam ut!Elvira ville ha med sig sin bil. Vääägrade släppa den när jag försökte lägga bort den.
Och hennes vilja är inte och leka med!Så otroligt lik mig när hon ser så här rund och tjock ut. ;D
Vet inte vad hon gör för nånting här. För hon ser och är verkligen inte såhär rund! ;)Direkt när vi kom till mormor & morfar ville dom hälsa på vovven Nemo ute i hagen. :)
Sedan kom morfar och tog "sin lilla prinssesa".. :P Hmf! Haha.
Fick god mat. Sedan körde vi med Elliot´s bilar.
Monica kom och skulle få massage av mamma, kul och se henne! :)
Sedan (när hockeyn var slut) åkte jag, pappa och barnen till Ida för lite köp av kläder. Alltid skojj tycker jag och fynda billigt! :)
Sedan följde pappa med mig hem med en stooor säck kläder sen mitt rum där.
Köpte även poletter så vi kan gå och sola. Måste nöta nu innan avfärd!! ;D
Äter chips och dip i min ensamhet. Bea hade tänkt tittat förbi med hon fick ingen skjuts.
Ska snart lägga mig tror jag. Godnatt! :)

1 kommentar:

  1. Det var roligt att få träffa dig och dina små charmtroll idag :) Kram!

    SvaraRadera