tisdag 6 mars 2012

Blomplantering, toklunch & kvällspromenad.

Förmiddagen tog jag med mig min prins ut och planterade blommor.
Så hjälpsam! :)
Men mamman tyckte det var kaaaallt, så blev inte ute så läge. Det gjorde Elliot ARG, så pappan fick gå ut och roa honom medans jag gick in och busade med Elvira.
Åt lunch.. och det var ju bara tooook med den här lill tösen!
Hon var, BOKSTAVLIGEN, dränkt i spagetti och köttfärssås.
Sussade runt det i hela ansiktet och huvudet och håret.. Ghaa! ;)Syns inte lika tydligt på bilderna, men hon var dränkt i de!!
Blev riktigt nöjd med mina blommor. :)Nu ska jag försöka sköta dem så dom överlever. ;) Haha!
Sen åkte Niklas då.. :(((
Jag och barnen gjorde mat, fiskgratäng och potatis.
Sedan ringde vi och frågade vad morfar hade för sig.
Så han kom och tog en promenad med oss i den sköna kvälls solen.
Elliot skulle ha med sig sin skottkärra och gå själv.Blev kallt så fort solen försvann.. Brr!
Hämtade ut mitt paket på ICA, bikinin var för liten. SUCK! Tjockis Jenny. :P
Pappa stannade en stund och lekte med Elliot medans jag badade Elvrira.
Sen gjorde vi kvällsfika och då åkte pappa hem.
Har världens bästa pappa! :) Tack för att du alltid ställer upp.
Nu har jag duschat och kollat bandyn. Kom på att det var Top Model...!!
Maaaaliiiin, du måste påminna mig ju!! ;) Hiih.
Godnatt nu.. !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar