lördag 3 mars 2012

Ute, inne, uttråkad, ledsen, glad, arg, frustrerad...

Jaa, jag behöver nog inte ens skriva att jag har en jobbig period nu.. eller idag iaf.
Är så jävla jobbigt när jag inte vet eller förstår vad som är fel.
Varför kan jag bara inte vara glad och lycklig...?! Jag har ju allt..?!
Förmiddagen spenderades med Therese och Tristan. :)
Det är iaf roligt och positivt!
Och pojkarna hade roligt så länge dom lät bli traktorerna..
Försökte prata och kommunicera så sött med varandra!
Hoppas verkligen att dom kommer på dagis tillsammans!!Elliot med sina älskade traktorer/grävmaskiner.Sötviran somnade ju en stund, en liten stund, som vanligt. :P
Ville sedan observera grabbarna, hiih.
Känner mig besviken på vissa kompisar..
Eller mest undrande.. Den stora frågan jag ställer mig flera gånger är VARFÖR?!
Känns så jävla jobbigt. Jag ska inte behöva bry mig. Men jag vill ju ha kontakt och så.. Men varför ska det bara vara jag?! Och varför blir det aldrig av?!
Tycker man kan vara ärlig och säga att man inte längre vill umgås om man kanske känner att man vuxit ifrån varandra eller bara glidit isär.. Är så tråkigt.
Är så himla mycket som är så tråkigt.
Jag tycker jag försöker och försöker.. Men varför ska det bara vara jag?! För jag vill ju ändå inte förlora dig/dom. Men det kanske är lika bra att släppa taget..?! Vad vet jag..
Tänt en massa ljus. Godis och chips skålarna står fram dukade, vin glasen med coca-cola också. Tänker försöka att inte hänga läpp. För jag har en del vänner som bryr sig och hör av sig. Jag får vara evigt tacksamma för dom istället. :) Sen har jag ju Niklas och mina barn. Som alltid bryr sig. Så det borde räcka. Blir Melodifestivalen nu.. Byee! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar