tisdag 20 mars 2012

Ny lampa & nya kepsar. :)

Imorse var jag iväg och köpte denna lampa.
Och gissa om jag är nöjd!! :)
Vet dock inte riktigt vart jag ska ha den ännu.. kanske blir lite ommöblering om jag känner mig själv rätt, hihi.
Eftersom Elvira hatar sin solhatt så var vi ner på stan och köpte en keps istället.
Hoppas hon vill ha nåtning på huvudet som skyddar lite när vi ska utomlands.
Riktigt söt blev hon i den iaf! ;)
Elliot fick också en keps, men han ville dock inte vara med på bild.
Hans har bredare skärm och lite mer "hip-hop" stuk.
Morgonglad tjej, typ klockan sex på morgonen.
Mamman var inte lika glad, och inte lika pigg.
Idag var vi ner på stan, träffade Caroline, David och Linus. :)
Sedan gick vi på Pepes och Niklas fick sig nya jeans och två t-shirtar. Snyggt!
Handlade sedan lite åt barnen och sen for vi hemåt.
Barnen sov, vi myste vid tv:n.
Sedan for vi till mamma med barnen, Niklas stannade där med jobbarn´bussen en stund också. Jag for till läkaren, nervööös satan! Men allt gick bra. Var bara en bedömning.
Hann hem och vinka av Niklas. Sen åt vi hos mamma.
Det var våran dag de. Barnen har skrikit och gnällt nu ikväll. Trööött är jag! Så ska faktiskt inte skriva mer nu.. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Vart har du köpt den snygga ramen? En sån vill ja ha :)

    SvaraRadera