söndag 11 mars 2012

Vildarna är hemma. ;)

På förmiddagen kom mamma & pappa hit med barnen.
Elliot var i lekparken med mormor och morfar hade gått med Elvira så hon sov ute i vagnen. Så pappa kom in till mig, drack kaffe och åt smörgås. Sedan kom också mamma och ville ha, och jag gjorde då lunch åt Elliot. :) Sedan gick mor & far. Då lekte jag och barnen en stund innan det blev dags för läggning. Sedan när dom vaknade var dom så här vilda.. ;)Elliot sprang runt med en kloss i munnen och Elvira med sin lilla träskallra.
Sa åt dem flera gånger att inte springa med dem i munnen.
Men det verkar bara vara roligt när jag säger till.. suck! Knäppte kort och tog sedan av dom dem.
Meliiiis! :)Alltid, mannen upp-och-ned. ;)Ser tveksam ut.. Haha. Men Elvira, du älskar ju rån med smör. ;)
Man är mycket gladare och har lite mer ork efter en sån rolig och härlig kväll som igår.
Och som vanligt längtar jag alltid som en tok efter mina små. Så är så lycklig när jag får ha dom hemma igen! Och det är lite fart och liv i lägenhheten. :)
Tack mamma & pappa för att ni hade dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar