söndag 17 juni 2012

Avsked och 1års kalas. :)

 Blev avskedsmiddag hos min familj. Tacotallrik, både jag och sys ville ha de så. Hihi! Roligt när vi är sugna på samma lika. ;) Och det är ganska så ofta. ;b
Umgicks med henne och sedan kramade vi och pussade henne hejdå. För hon far ju tillbaka till England ikväll. Och vi skulle hem och lägga barnen.
Medans barnen sov fixade vi i trädgården och sedan fixade jag en massa inne. Städade och letade fram batterier under soffan, typ. ;) Haha..
 Elvira i sina kalaskläder. Såå fin!! Hade även toffs i håret. Synd det blev en sån suddig bild! Men SÖTNOS! :)
Åkte sedab till Rengsjö, hem till Helen & Jocke och firade deras lilla sötnos Eila som fyller 1år i morgon. :) Otroligt att det gått ett helt åt redan med våra små sessor!!
Såå arg på mig själv att jag glömde kameran! Åhh. Och inte smart nog att ta ett enda kort med telefonen. suck på mig! Ajja. Vi hade trevligt och fick super gott fika!! :)
 Hörde världens vrål medans jag höll på att dammsuga. Elvira skrek.
Stängde av och rusade dit. Då drog Elliot runt på henne i strumpbyxan.. HAHA! Skynade upp med telefonen för att ta kort. ;) Elak som jag är! Men såg så roligt ut. ;D
 Och han såg så oskyldig ut, förstod inte riktigt varför hon var så arg. Hon var flyförbannad, bloss röd i ansiktet! ;) Haha. Och han ville ju bara ha en hund i koppel, såg det ut som iaf. ;D Haha!
 Världens bästa moster skämde såklart bort barnen med presenter från Disneyland Paris. Elvira fick den prickiga heldressen, sockersöt! Och Elliot fick den fina t-shirten med Musse. Han älskar rött och han älskar Musse/mimmi. Så det var lycka för dem! Tusen tack. :)
 Fick även dessa super fina och härliga muggarna!! :) Dom blev överlyckliga för dem också. ;)
 Provdricker. ;)
Verkligen häller i sig. ;D Haha!

 Elliot beskådar sin mugg. ;)
 Dricker.. och njuuuuter. ;)




Städade som sagt av och torkade. Sedan åkte även barnen ner i baljan för att bli rena och fina.
Lekte som vanligt på snällt, busade och skrattade.. ;)
Sedan släper Elvira alla leksaker som hon håller i sina små händer, dyker ner med ena näven mot "grejen-som-inte-hon-har" och nyper tag. Världens grep!
Elliot skriker! Och jag ska försöka få loss hennes hårt knytna näve.
Stackars lilla Elliot!! Ghaaa! Tillslut lyckades jag få bort hennes hand. Oj oj.
Men hon menar ju inge illa med de.. Hon tror ju att det är en.. en.. leksak?! Ne men alltså aa.. Svårt de där!

Efter att dom badat klart myste vi ner oss i soffan med kvällsfika. Kollade "benkes brum" och därefter sängen.
Jag tog en dusch, satte mig här.. Tog längre tid än vad jag tänkt mig. Suck. :P Strular som vanligt.
Men nu blir det maaaaat, för jag är hungrig, sen film!! :) Myyyyys!
Godnatt alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar