måndag 18 juni 2012

Måndag förmiddag i solen. :) (ej för känsliga läsare) haha

Idag sa dom regn, min telefon visade regn och vindrutetorkaren kom fram på mobilskärmen. Men ack så j*vla fel dom hade!! ;) Hiih. SOOOOOL!!
Elliot mös i tv:n framför Bolibompa och sedan sommarlovsmorgon. Sen när Elvira la sig och sov förmiddag gick vi ut. :) Världens finaste kille och jag. :)
Han lekte snällt och duktigt med sin lilla sandlåd och grävmaskinerna.
Jag stod i hallen och plattade håret och tittade på honom. Sen när jag var klar gick jag också ut.


Grävde och lekte lite med honom.
Haft sån grymt sjuk mensvärk inatt, dra åt.........! Var upp och grävde i genom skåpen efter värktablatter, men! Det knaprar ju ens sambo som godis så det var SLUT. Låg en massa tomma kartonger och burkar. TACK!
Hade så ont så höll på att spy. Ajja! Jag är inte ens van att ha mens, mina (älskade) p-piller gjorde ju så att den (äckliga skiten) försvann. För det värsta jag vet är just detta. Jag tycker det är så äckligt. Vidrigt. Vem kom på detta.. ?! :/
Sen har jag blodfobi. Verkligen. Mina kompisar trodde att jag aaaaaldrig skulle klara av att föda barn. Men hellre de flera gånger om än detta. :P Nu är ni säkert jätte nöjda och glada efter denna trevliga information. Haha.


 Fikade och mös i solen. Medans jag skrev handlingslistan. Alvedon stod högst upp kan jag lova. Har knappt klarat att gå upprätt idag, och då har jag fött två barn utan smärtlindring!!

 Förstår inte hur man kan vara så söt!! Så perfekt. :)
 Mannen i mitt liv, de är Du det.. Bengt Erik Elliot Frank. :)

 Och sen vaknade min lilla vilda, söta Elvira. Mammas hjärta!
Varje hjärtslag, det är för er!
 Och pappa/morfar Bengt.. Vad har Elliot fått detta ifrån?! ;) Hahahah! Benkiiiiis!

 Fina lilla prinsessunge!!
Släpade med mig dem till Coop och handlade upp mina sista små slantar. Typiskt! Men hoppas på barnbidraget snart. :P
Sedan hem, stekte pannkaka, och sen la sig barnen. Jag proppade i mig alvedon. Satte mig ute med en filt och bara njöt. Bläddrade i reklamen osv.
Sen frös jag, såklart! Så gick in och la mig i soffan under filten. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar