söndag 3 juni 2012

Fredagsnöje på högnivå. ;)


Som de flesta vet och kanske förstår blir man ganska rastlös av att sitta hemma själv varje vecka, varjekväll springer det i benen på en men man måste sitta hemma och passa knoddarna som sover. Så då måste man få passa på lite när Niklas väl är hemma. Även om barnen nu var sjuk och det kanske verkar skit taskigt av mig att lämna honom själv. Men vadå själv?! Det är min vardag! Så välkommen! Jaja, jag ska inte låta som jordens största bitterfi**a.
Men iaf så passade jag på att släpa ut några av mina underbara vänner.
Caroline, David, Lillen och Pär. :)
 Efter att grabbarna käkat på HG drog vi till Långnäs för att roa oss. Småbarn som vi är. ;)
 Grabbarna härjade på. Och så fort jag och Caroline satte oss i nånting så blev dom ju tio gånger värre. Mig snurrade dom i den där lijanen (-stavning?!) så jag höll på att flyga av. Haha! ;)
 Sedan drog vi till Sjörgrå. Lillen och Pär var badsugna, idioter! ;) Jag frös, som vanligt. Men fick låna jacka av David. Så dubbla jackor satt jag med i bastun. Haha. Alla svettades men jag var iskall, iaf om händerna.
 Vattnet var IS. Fattar inte att dom tog sig i.. och Lillen två gånger till och med. ;) Haha. I alldeles för stora badbyxor. Jag och Caroline stod hoppfulla på sidan av och hoppades att dom skulle trilla av. ;) Hahaha!
 David och månen som speglas i vattnet.
En kanonkväll!! Trots kylan. :)

Drog sedan vidare till Kilafors och där besökte vi de välkända spökhuset.
Kom hem ett. Då var det bara att hjälpa Niklas med Elvira som var vaken. Tog henne och var uppe till halv tre, sen somnade hon om. Elliot vaknade halv fyra.. Så ni kan ju gissa hur fräsch man var lördagmorgon?! :P
Jaja. Strunt samma! Lätt den roligaste kvällen på mycket länge! Och jag behövde den! Verkligen. :) Så stort tack till er mina söta små gullrumpor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar