söndag 24 juni 2012

Min gamla MP3.. :))

 Ja, jag måste bara ha "min gamla MP3" som överskrift. Den har gett mig så otroligt mycket glädje idag. Städade och pluppade in den i öronen, rockade, skrek och skakade loss. Det kändes lite som att jag hittade mig själv igen. I låtarna, hur jag var då, hur jag mådde då och vilken kämpe jag egentligen är. Satte mig ner idag och skrev CV och höll på att falla ner i nå jävla depp. Men tur man har underbara vänner, och så du syster! Fast du är långt borta så försöker du. Tack till er, ni får mig och le och orka lite till. För egentligen så kan man så mycket mer än vad man tror om sig själv, man är värd så mycket mer.. Fattar inte varför man ibland ska nedvärdera sig själv så hemskt och sluta tro.. Ajja. Kommer skriva några av låtarna från min gamla MP3 längre ner, så även ni kanske en inblick i hur jag var, hur jag är, hur jag mått, lite av mina tankar och värderingar.. typ. :)
Tog en fantastiskt härlig promenad i regnet med min underbara vän Malin. :) Vi gick och pratade om allt. Regnet föll på oss och åskan mullrade bortåt Kilafors. Men det brydde vi oss inte i. Vi båda behövde det tror jag. :) Så himla skönt, tusen tack Malin!!
Bilden ovan visar stenen där jag blev överfallen i vintras... Jag vågade gå förbi den nu. Själv. Jag tänker inte bli skrämd igen. Behöva vara rädd för allt. Jag är rädd för mörkret, de får fan i mig räcka!
Och det var längesen jag svettades så här mycket.
Men jag kan tala om att det behövde Frank. När jag började närma mig Renskullen kände jag att jag hade så mycket mer ork, så många tankar, så mycket negativ energi som jag behövde bli av med och så bra musik i lurarna.. så då sprang jag upp här i skogen, och sprang och sprang. Det började regna mer och mer.. Men det var såå jävla skönt!! Slängde mig i duschen när jag kom hem och nu mår jag så bra. Känner mig så fräsch och laddad. Ska verkligen röra mer på mig nu!!
Min älskling Christina Aguilera. Lyssnade på hennes låt "Fighter". Lyssnade jämt på den förr! Och är som att jag själv skrivit den nästan. Du och jag babe! ;)

Akon - Sorry blame it on me
Avril Lavinge - When You´re Gone
Britney Spears - Piece of me
Cascada - Bad Boy
Evanescence - Call Me When You´re Sober
Evanescence - Going Under
Groove Coverage - In my dreams
Groove Coverage - You
Groove Coverage - Million Tears
3 Doors Down - If I Could Be Like That
3 Doors Down - When I´m gone
Takida - Losing
Takida - Reason to cry
Papa Roach - Scars


och sen lite Ultima Thule och sånt.. Och en massa mer rock.
Nu tänker jag feta mig med kladdkaka, en annan älskling som jag har att tacka för allt extra hull lite här och där. ;)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar