lördag 9 juni 2012

Fredagsrocken med brudarna!!

 Min outfit! Linne från London, shorts från Bikbok.
Stressig dag! Vaknade sent, för barnen hade tydligen tagit en rejäl sovmorgon. Jag vaknar av ett sms från C typ "Blev de nå stan idag?" OMG! Slängde mig ur sängen. slet fram nå kläder ur garderoben. ajja, stress, stress! Barnen vaknade fick ny blöja, kläder, frukost. I me ddom i vagnen så sprang vi mot stan. Köpte såklart mer än vad man behövde. Men men, inte lätt när prinsen verkligen vill ha nånting! ;)
Sedan när barnen sov, duschade jag och sedan kom mamma så jag for och handlade mat till mig och Caroline för kvällen. Kycklingsallad. :)
Sedan sminkade jag mig, mamma satt ute med barnen, sen åkte hon, vi lagade mat, fixade mig lite mer.. Sen väntade jag in svärföräldrarna som skulle få sitta barnvakt! :)
Caroline och Malin kom cyklande till mig och vi fortsatte vidare hem till Helens föräldrar som var bortrest. Partyyy!!
 Caroline, Karina, Sophie, Lina, Carina och Malin. :) Helen ville inte vara med.
 Sofy är på g!

 Sophie & Helen.
 Karina & Lina
 Underbaraste flickorna!! ;)



 Gott med maaaaat! Jenny var som vanligt hungrig. ;)
 Sötaste lill C.
 Bästaste Caroline.
Snyggaste Lina.
 Våran fina kock. ;)
 Och sen drog vi igång.. hm.. Beerpong?! HAHA.
Vilket vi skulle ha låtit bli.
 Finaste Malin.
 Börjar bli suddigt reddan.. ;) HAHA!
 Motståndar laget.
Karina, Sophie & Lina.
 Ööööööööl i MASSOR!
 Mitt lag!!
Carina, Malin, jag & Helen.
 Konsentration!
 Ett stycke söt Malin! ;)
 Helen & Carina. ;)
 Sjunger och dansar. ;D
 Sophie & Lina
 Caroline & jag.
 Alltid Lina, vår party pingla håller festen igång. ;)
Wohoo!


 Fick besök av Larsson. Längesen! Så det var trevligt. :)

 Elin, Carina och Klara.
Trevligt att K-bert tittade in också!! ;)
 Min Helen & Jag. :)
 Sen talar ju bilden sitt tydliga språk..
Här är man i form, hahahahahha! Ajja..
Cyklade sedan ner till parken. Bara det var ett äventyr!
Galet rolig kväll!! Tack alla mina älskade babes!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar