lördag 9 juni 2012

Underbara dag!!

 Efter barnen sovit eftermiddag ville Elliot ner på Långnäs och mata ankorna. Så jag packade väskan och vi for ner. Myspys!
 Elvira vildare än vildast, klättrade och härjade överallt. Så när jag tillslut skulle ta upp henne en stund för att lugna henne, så kletade hon ner sin mamma med ankbajs.. Härligt, nää!
 Mina små sötnosar!!
Elliot skulle bestämt gunga. Så han började knalla mot lekparken, och det var ju bara att hänga på. :) Var där ett tag lekte och myste på. :)
Sedan for vi hem till "nunnu" och "Benkis".
Där i åt pizza, barnen fick makaroner och köttfärssås.
 Lill Zlatan. ;)
 Killen som älskar att gunga. ;)
 Lill proffset! ;)
 "Nunnu" hjälper Elliot att gunga.
 Gammelmormor var också där och var ute och busade med oss. :)
 Gung, gung mina fina små älsklingar!

 Elvira den lilla tjuven/retstickan, hade snott Elles keps igen. ;)

 Mammans snygga armé kille är ute på Blixten cykeln. Stolt över hjälmen också! Duktiga killen!

 Sedan tog vi en tur med raggarbilen. Så här sitter mina små miniraggare, hiih. ;) Åkte hem till Gittan och Anders och kollade på dom små kycklingarna. Naaaw!
Här har vi stor raggarn, med byxhäng!! ;) Haha!
Är så sjukt trött!! Borde lägga mig. Men tråkigt, en lördag liksom, Förstör ju allt. :/ Men men. Är en dag i morgon också. Och då kanske vi kör en långtrip till Lobonäs. :) Om man orkar!

Syster kasnke kommer hem nästa helg!
Blev överlycklig när mamma sa de. Hon har lite hemlängtan, HON!! Min lillasyster?! Ojoj. Men gladast är jag! Och jag tänker då både hämta och lämna henne på Arlanda. Punkt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar