söndag 3 juni 2012

Lite av barnens vattkoppor.. :(

 Jag kan börja med att skriva att TACK OCH LOV att man bara har denna mardröms syndrom/sjukdom EN GÅNG i livet. För fy faan! :/ Stackars mina små älsklingar! Önskar verkligen jag hade kunnat tagit över deras smärta, så dom hade sluppit detta. :(
 Det här var i början på lill viran, hon har MYCKET mer nu. Och ser MYCKET hemskare ut. :( Elvira hade sin värsta dag och natt igår. Grät och skrek nästan hela hennes vakna tid.
Elliot har sin idag. Han bara skriker, gråter och gnäller! :( Inte lätt när dom inte kan prata. Och vi gör verkligen allt för att lindra så mycket vi bara kan.

 Men inget duger åt Elliot. Ha skriker och vägrar allt!! Han vägrar alvedon suppar, flytande alvedon med smak (från England), "klimedicin" flytande som man tar i munnen, och han vägrar ta salva. Skit jobbigt! Men får tvinga honom till allt. Hålla fast honom. Hur hur kul tror ni det känns?! :(
 Så här hemskt ser mammas lill prinsen ut. :( Ser ut som vi slagit honom vid ögat. :( Fy! Gör så jävla ont i en. Och så känns det som att jag får göra allt det hemska. Jag är monstermamman. För jag får brotta i medicinen, ge suppar.. allt sånt där hemskt! :(
Lider verkligen med er mina älskade små sötnosar!! Men nu så. Det här var nog den sista "värsting-dagen", tror och HOPPAS att det vänder nu.

1 kommentar:

  1. Åh det gör så ont i mig att se dem!! Men nu får det väl vara bra med sjukdomar en lång tid framöver! Styrkekramar till er från mamma/mormor

    SvaraRadera