tisdag 29 maj 2012

Chickenpox!

 På förmiddagen fick vi denna underbart söta lilla tös på besök. :) Och det var trevligt! Barnen lekte på inne på deras rum. Jag & Helen satt och pratade om allt mellan himmel och jord.
Sedan ville Elliot kolla film, då dukade vi fram lite majskrokar. :)
 Mina små tjaffsade såklart om vem som skulle hålla i skålen, haha. :)

 Tar med sig syrran på en åktur, vääääärldens duktigaste storebror!! Så himla söööta!
Gjorde mat till min familj idag, slängde även ihop en äppelpaj. Göttans!
Dom var så snälla och passade barnen medans jag var på föräldramöte på barnens dagis, Backstugan! :)
Som rubriken lyder har Elvira fått chickenpox, på svenska vattkoppor. Det var som sagt lite väntat, men men.. Nu är det bara att hålla tummarna att Elliot också insjuknar, NUU! Så inte de kommer om någon vecka! Tråkigt men sant.. Hoppas de inte blir så många koppor. Och att dom får må relativt bra mina små mirakel!!
Jag sitter här och tjockaaar mig som vanligt.. Är ju en massa äppelpaj kvar, och de är ju synd och slänga..... haha! Och sen vaniljsås, finns de nå godare*?!? Mmmm!
Ska sitta här och mysa en stund, hiih.
Sen blir det soffan ett tag. :) Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar