onsdag 23 maj 2012

Typ en heldag med Caroline & Linus. :)

 I morse gjorde vi oss i ordning och åkte ner på Långnäs lekpark med Caroline och Linus. Och det var kanon härligt väder! Och så roligt att få umgås med dem, tror det var längesen sen sist. :)
Så fikade vi lite. Caroline hade bakat en super god sockerkaka!
Kan livet bli härligare än så här? ;)


 Lill viran hänger såklart också med, gör så gott hon kan för att få vara med grabbarna. :)


 Busar och leker. Var även en förskoleklass där (dagis).

 Var så synd att man inte var med här.. Elvira kröp upp riktigt riktigt nära Linus och ville verkligen försöka prata med honom. Hon ansträngde sig till det yttersta. Linus bara tittade lite konstigt på henne och verkade inte alls förstå vad hon dreglade och surrade i. ;) Lill snuttan!

 Caroline tog en massa fina bilder med sin systemkamera.
Så dom har jag snott! :)
 Min fine prins!


 Haha, roligt att se sig själv vara med på bild för en gångs skull... eller?! ;) Haha!

 Min fina lilla sessa!!

Åkte sedan hem, lagade stuvade makaroner och korv.
Sedan medans barnen åt, dammsög jag av. Gäller att vara effektiv! :P
Sedan la jag dem och dom somnade. Jag mös ute i solen med en tidning. Hade tänkt målat tånaglarna, men jag fick en massa trevligt främmande.
Klara, hennes lilla Esther, Maria och hennes lille Sixten och så deras vän Lina var ute på promenad.
Och tänk så trevligt! Dom stannade och pratade. Och vi pratade hur länge som helst! Enormt trevligt! Tänk vad man saknar vissa människor! :) Får hoppas vi ses oftare!

Efter barnen sovit. Åt dom banan i deras små fotöljer medans jag försökte röja undan all tvätt. Och vilket BERG. Jag skämtar inte! Det måste vara ton med tvätt!! Jaja. Sedan slängde jag ihop spagetti & köttfärsås som barnen mumsade och åt med glädje. Även jag. Jag älskar det! :)
 Sedan gick vi ut i solen igen. :) Och Caroline, Linus och David cyklade till oss. :) Och sedan gick vi ner till Sibylla för att köpa mjukglass. Muuuums!!
 Tok pojkarna skulle krypa och vara hundar! Bara en massa tok. ;) hiih.
 Familjen Skoglund/Andersson mumsar glass. Lille Linus ville ha dricka han. ;)
 Mina små älsklingar mumsar glass dom också! :)

 Ännu en bild jag snott. Jag och min älskade go prins!
 Tänk om man hade haft med sig en riktig kamera här. Han hängde ut så fint, log och sa "titt-ut mamma!". SÖTNOOOOOS!
Blev trött i benen. "Mamma, komma!" säger han och sträcker sina små armar till mig. Men jag orkar inte bära honom så långt och samtidigt försöka styra en vrång vagn som har ett eget liv. :P
Så då kom vi på denna lösning, han sitter i korgen under vagnen. :)
Världens finaste!!

Tackar för en underbart trevlig dag Caroline med familj! En riktig kanon dag!


Känner mig ofta väldigt ensam.. Men va i helvete. Jag har så många underbara människor runt omkring mig. Såna fantastiska vänner! Jag älskar er allihopa, så en stor PÖSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar