lördag 26 maj 2012

Marknad och karuseller. :)

På morgonen klev jag upp, eller jag smög, då sesssan sover med mig. Gick upp och började göra mig i ordning. Har så svårt att sova nu så fy.. ! Elvira varknar mellan 03-05 på morgnarna, och då är det nästintill för ljust för Jenny för att kunna somna om. Suck. :P
 Min suuuuuuper snygga "jeansväst" som jag köpte i London, I LOVE IT!!
 Tog bilen hem till mamma, packade ur en varsin vagn och knallade ner på stan. :)
Sprang på familjen T, så pojkarna ville åka karuseller ihop. :)

 Mamma Therese fick också följa med på ett åk.. ;)
 Står och tittar på barnen som åker "grisen". Sedan var det våra smås tur!

 Sitter två små förväntansfulla killar! ;) Hiih. Sötnosarna!!

 Sedan gick vi hem till min mamma och pappa igen. Var rätt sent, typ två. Men la barnen ändå. dom var såå trötta! Jakob och Gustav kom, så jag och mamma lät dem passa barnen medasn vi åkte och handlade och köpte pizza.
Verkar vara lite nytt folk på Picasso... ?! :-*
 Barnen gräver och leker med morfars regnvatten, som han har och ska vattna i sin trädgård med. Noga är man också! ;)

 Barnen plaskade och lekte, fick ta av dem kläderna för de blev sååå blöta.
Och sen, snabba som dom är hade dom skuttat i .. :O Haha! Vad säger man.. ;)

 Lite storbritanien tema på mina små trollungar idag. Snyggt värre! ;)
Fick absolut INTE med mig Elliot hem ikväll, han SKULLE vara med nunnu han. Hur jag än försökte. Så tillslut gav jag upp och frågade mamma om det var okej. Sen fick Elliot fråga själv om han fick stanna och sova kvar. OCh det fick han såklart!
Så jag och viran åt kvällsfika i relativt lugn miljö. Fick ge henne lite extra uppmärksamhet! :) Plockade undan en del och så.
Nu väntar jag på att Eurovision ska börja. Var först lite ledsen över att behöva sätta mig och titta helt själv. Men nu känns det bara skönt. Är såå trött! Så myser ner med mitt brända nylle och axlar i soffan under filten. :) Känns perfekt!
Reagerade otroligt mycket på gräset igår. Fick röda utslag över varje kroppsdel som nuddat gräset. Oh my God, hur jag såg ut! Så nu sitter jag alltid på filt. För det kliade och gjorde såå ont!
Känslig man börjat bli mot pollen och sån skit då.. :/ Jaja!

Godnatt med er nu!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar