söndag 13 maj 2012

Lördag 12/5 - Ettårskalas för släkten!

 Vår älskade lilla prinsessa fyller snart 1 år och det firade vi här i lokalen i Lördags, med våra familjer och släkten. :)
 Elliot mumsar på, negerbollar är fortfarande favoriten! ;)
 Elvira med mormor. :)
 Elliot får hjälp av farfar Tord och faster Carro.
 Niklas sköter kaffebryggarna.                                           Kusin pojkvän Jocke. :)
 Min familj. :) Faster Mia, kusin Louice, Jocke, mitt emot Marcus och min kusin Mikaela. :)
 Niklas familj, Pär och hans syster sitter närmast kameran.
 Niklas mamma Åsa, mitt emot hennes syster Eva. Övriga vid bordet är Niklas kusin Madde, faster Ulla, kusin Eva.
 Vår fina kille leker med traktorn som han fick av mormor och morfar. ;) Klart prinsen måste få paket också! Haha. ;) Så är jag och mina syskon uppvuxna.. Bortskämda.. *host host*
 Little princess mumsar tårta! Mmm.. så gott!

 Elliot testar lite tårta han med. ;)
 Niklas kusinbarn Emma med Åsa.

 Min faster, kusin och Jocke.
 Från vänter kusin, Marcus, och min lillebror Jakob.
 Carl, Pär, min mormor & min farmor.
 Längst in, min farfar Åke, Jonathan och Carolina.
 Från vänster, Åsa, Patrik, Madde, Ulla.
 Från vänster Eva, Victor, Eva.
 Dags att öppna lite paket!! ;) Och Jenny Frank hamnar som vanligt på golvet. Jag trivs bra där med barnen. ;)

 Elliot är mycket mer intresserad av paketen än vad lillasyster är. Så han hjälper gärna till! Fanns flera som ville hjälpa, hiih.



 Rider på hästen som hon fick av sin gammelmormor, och så håller hon i väskan som hon fick både av Niklas kusin Madde och lille Victor och så av min faster och kusiner. (hon fick två likadana)
 Här ser man hur hon gosar med dockan som hon fått av sin mormor. Den heter numera "jajjjaaa" Alltså Maja. ;) Haha! Som våran katt.

Fick ännu en docka av min faster och mina kusiner. ;)
Spela boll med Victor tyckte Elliot var riktigt roligt. Skrattade och gjorde allt likadant som Victor gjorde. ;) Haha! Älskar när han skrattar sådär hjärtligt!!


 Jag och min fina faster Mia. :)


 Niklas med sin mamma Åsa.
 Lilla Emma. :)
Stort tack till alla som kom och delade och firade denna dagen med oss!
Elvira tackar för alla paket! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar