torsdag 3 maj 2012

Fönsterputsning med mamma!

Förmiddagen spenderade vi ute. :) Lekte och sedan drack vi saft och åt Mariekex, och väntade på att mormor skulle sluta jobbet och komma och leka med oss.
Eller det blev förnsterputsning. ;)
Vi gav barnen lunch, la dem, och sedan dammade jag och mamma putsade fönster. Vi lyssnade på Malissa Horn och pratade. Och som jag har dissat henne (Melissa Horn) bara för att jag haft svårt för Lars Winnerbäck, men hon är kanon! Vilken låt hon gjort nu, älskar den!
Efter en stund kom min mormor och ville också vara med och pyssla å¨på. :) Mys!!
 Jag drog ner på Ljusnan en sväng och åkte sedan en snabbis på Framnäs.
Sen kom Jakob och lekte med barnen, och dom är galen i honom! Båda älskar han! :)


 Elvira och mormor har snott Elliots fyrhjuling, lycklig rallybrud! ;)
Vi lagade mat så alla åt här! Pappa/morfar kom också. :)


 Hon gillar att stå när hon kör, tuffa bruden! ;)
 Elliot fick sig en maräng, och det var ju mums! Vi åt sedan glass, strössel och maränger.
Fyndade kläder på Framnäs. Eller jag bytte mot en bikini. Älskar när man gör fynd så! Perfekta dagis kläder! :)
Nu ska jag lägga ut en annons. Sen får jag se om jag duschar eller lägger mig vid tv:n. :)
God kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar