söndag 6 maj 2012

Nyklippt och raggar-runda. :)

 Så fort inte mamman ser hittar hon på tok, rakarungen! ;)
 Är ute på promenad. Duktiga tjejen! Men är fortfarande ganska så svårt i gympaskorna. ;)

 Efter barnen sovit åkte vi på ICA och handlade kakor, med choklad på. Då mamman i huset är så sjukt choklad sugen!! Elliot ville med in på affären, så det fick han. Pratade med Lina. :)
Och Elliot hittade kakor som han ville ha.
Åkte hem till min familj. Elliot var ute och pysslade på med Eric och Jakob. Skruvade bil och grejade. Det gillar han! ;)
 Efter en ruskgit god lax sallad som mamma gjort smaskade vi på kakorna, och Elvira ville ha. Och det fick hon denna gång! Hon blir ju ett nästa helg. Så vi tjuvstartade lite. :)
Och det tyckte ju hon var gott! ;) Haha. Äter med hela ansiktet denna lilla tösabit.
 En nyklippt snygging!! Så otroligt duktig. Satt helt stilla och bara tittade. Pekade hur han ville ha osv. ;) Tuffingen mammas!
Sedan lånade vi hårvax av Jakob och stylade lite. :)
Framåt kvällen tog vi raggarbilen och skjutsade hem Eric till Söräng. Åkte över Freluga och kikade på lite fina hus. :) Sedan hälsade vi på Erics familj och Elliot fick hoppa studsmatta med Erics lillebror Albin.
Elliot ville promnt att vi skulle ta ett kort på "gäkkek" också, alltså morfar. :P Han var också nyklippt! Så gråhårig du börjat blivit älskade lilla pappa. Haha!
Nu ska jag fixa håret innan jag ska lägga mig. Vill ju se någorlunda ut när man ska till Gävle i morgon. ;) Mamma kommer hit i morgon och tar barnen. Dom sover väl till åtta eller nå, så jag hinner åka innan dom vaknat.
Ska bli skönt med liten egentid med Elin igen. Är lite små less nu så att..
Men jag ska försöka tänka på allt jag har. <3
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar