fredag 4 maj 2012

Elvira promenerade i skor. ;o

Riktigt deprimerande att det snöar idag och det är MAJ...?! (ser du sissie?!)
Så jävla skönt att vi drar till England om en vecka. Wihoo! Inte för att det är mindre regn där.. Men är ju mer vår/sommar där än här iaf. :)
Mamma, jag och min mormor har röjt bort alla barnens (och min och Nickos) ytterkläder. Städat och gjort fint. Kommer ju att visa upp lägenheten så småningom. :)
Så glad att jag får hjälp av dem när inte jag och Niklas alltid hinner med, det blir ju bara två helger i månaden som han är hemma :( och då är vi oftast bokad med nånting. Men nu har vi mycket att fixa med framöver, så får bli rätt lugnt efter Elviras kalas nu.
 Snöstorm när vi gick till bilen. :P Usch!!
 Åkte till gammelmormor för att få lite god mat. :) Elvira har knatat på över halva gammelmormors vardagsrumsgolv. :D Helt på egen hand såklart! Nu går det undan..
 Morfar bara tokar sig. ;)
Elliot älskar glass och strössel, sötplutten min! Ville att vi skulle lämna kvar Elvira hos gammelmormor eller mormor. ;) Haha!
När vi höll på att klä oss (mamman trött och borta i huvet) så ser jag inte Elvira. Men hon hade ställt sig upp i skor och overall. Och så hade hon stått länge.. och jag skriker till och vill att alla ska titta. Ja då går hon till mig, I SKOR! De är inte lätt. ;) Hiih. Duktiga tjejen! Skönt hon börjar få modet tillbaka. :)

Nu ska har jag tänt ljus och ska mysa ner mig i soffan och titta på hockey. Sverige-Norge.
Är det en tråkig match får jag leta mig nå annat. :) Byeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar