tisdag 1 maj 2012

Sista April. :)

 Ja, var in med Elliot denna dag på sjukan.. IGEN! Och det blev pencillin för honom också. Öroninflammation. :/ Stackarn! Behövde han kämpa med feber i över två veckor för att få hjälp. Jaja.  Jag har haft nog med sjukvården att göra nu! Det kommer bli en anmälan och jag kommer inte ha något mer med dem att göra, om det inte blir värsta akut fallet eller så..
 Elvira är så betydligt bättre, skrattar, äter och ler hela dagarna igen nu. Sköööönt! :)
 Världens vackraste lilla skruttunge!! :) Blev bjuden på mat hemma hos min familj, och eftersom barnen var rätt bra och Elliot tjatar om mormor hela dagarna så åkte vi dit.
Vi grillade, sååå himla gott!! Sedan hade jag gjort en blåbärspaj som vi mumsade på. Sedan tog vi raggarbilen ut till Segersta och kollade majkasse. :) Mys!!
 Min lille sjukling. :P Med världens blåbärspajs lass. ;) Hahahaha!
 Hälsade på en kompis till pappa också, sedam åkte vi hemåt. Jakob övningskörde. ;) Hiih!
Hem och tvinga i barnen penvillin och sedan kvällsfika, välling och så sängen.
Jag var uttråkad och sugen på att åka ut.
Rövade med mig söt Malin på lite bus. :) Hade super trevligt, åkte runt och pratade i bilen. Sedan hamnade vi hos Odde och Linn på fest. Massa gamla ansikten där. Fick även en kram av min käre släkting Jocke Käck, haha. ;) Annars brukar man få ful-fingret och så vill han helst inte prata med en.. Men kul och se att han saknat en... (?!) Haha! ;)
Sedan drog vi på Max och slurpa milkshake, mums!
Blev sängen rätt sent för en trött, sliten och lite små sjuk mamma. Men men, lätt värt. :)
Tack alla inblandade! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar