tisdag 8 maj 2012

Sliten & slut

Nu sover mina älskade små busfrön. :) Eller ja, dom har sovit i snart en och en halvtimme cirka. Tack och lov!
Jag sitter här och mumsar på en Tillmans grillkorv, var lite små hungrig och kan inte vara och skramla allt för mycket i köket för då vaknar min lill vilda, suuuuck!
Igår fick jag lite kvällsbesök av Caroline, det var trevligt! :) Men Elvira vaknade och var vaken till halv elva.. Jaja, kanske lite skönt tänkte jag, sover hon kanske hela natten. Tji, fick jag! Hon har vaknat flera gånger. Tillslut var jag så slut så tog henne till mig i sängen.

Har sån fruktansvärd öronvärk, haft det länge nu.. Ååh, vill bara att det går över!
Jaja, värsta gnällbloggen. Tur ni väljer själva de ni vill läsa och inte! ;) Haha.

Nu ska jag faktiskt lägga mig, hör och häppna!
Men är helt slut. Mår inte helt hundra heller.. Örjävel!!
Jaja, ska kolla lite hockey i sängen. Får se om man somnar och får sova gott så man kan bli riktigt frisk någon gång.. Varit så här länge nu. Känt i kroppen att man inte är hundra.
Blir en Ipren, nässprej, sinova och sen sängen.

Godnatt med er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar