onsdag 2 maj 2012

Pencillin och sjukligt..

Min älskade lilla prinsessa.. Men, varför beter hon sig inte som en?!
Jag har ett svar, hon är för lik sin mor. ;)


Idag mår jag verkligen inge vidare. Känns helt klart att jag har lite feber i kroppen, suck! Elvira är sååå mammig, ska bli buren konstant! Elliot hittar på satyg och är mer tvärsemot än nånsin. Bajsat tre gånger nu på förmiddagen har han gjort, och de är inte lätt att få honom att vilja byta blöja.. ååh! Och Elvira skriker ännu mer om jag tar Elliot. Hjäääälp!
Nu är det iaf "paus", tror båda sover. Var jobbigt att laga lunch åt två klängiga gnälliga barn. Pjuu! Men men, nu ska nog även jag lägga mig om jag ska kunna bli människa och orka brotta i dom pencillin sen IGEN och laga middag, ta reda på middag, leka och roa barnen, pencillin, kvällsfika, tvätta av dem, borsta tänderna, pyjamas och så i säng med en, sen välling och i säng med den andra. Och så kommer det en tjej och köper lite barnleksaker.
Så nu ska jag försöka vila, mår bajs. Men, det blir säkert att jag plockar.. jag klarar inte av röran.. Men ska försöka låta bli.
Ha en trevlig dag ni som kan och orkar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar