onsdag 2 maj 2012

Men seriöst.. ?!

Vilken dag.. Hua! Jag har haft feber och super ont i halsen, och Elliot har hittat på alla möjlig nya hyss. Jag är helt chockad, tagen och just nu helt slut. Oh my God!
  • Han har sprungit runt med pappans stora grill "klo" eller vad man ska kalla den. Dunkat den i väggen. Sedan när jag äntligen fick honom att sluta med de började han slita upp Elviras kläder ur garderoben med den där grillgrejen.. Nöp även henne i tår, fot och lår med den.
  • Rivit ut alla räkningar ur en låda. Och de är en del. Flera månaders räkningar.
  • Rev också ut allt ut lådorna under tv:n.
  • Startade tvättmaskinen på nå konstigt program, utan tvätt.
  • Körde igång diskmaskinen, halvt som halvt..
  • Klättrat, slitit och dragit i typ allt.
  • Vägrat byt blöja. Verkligen vägrat!
  • Vill inte äta sin mat, ska äta Elviras eller min.
  • Ska inte ha dricka.. nästa stund ska han ha dricka (vatten, saft, mjölk).
  • Spottat pencillin över hela mig.
Känns som om listan kan göras lång. Och jag behöver nog inte nämna att jag är sliten..?!
Mitt i allt detta ska jag försöka sköta och ta hand om en liten Elvira också. Oj oj.

Dom sover iaf sött nu. Eller var nyss in till Elliot som lyckats haft upp rullgardinen?! Så blev att hänga upp snöret högt nu också.
Sålt iväg lite av barnens leksaker. Funderar på att röja lite bland deras kläder också. Vill få undan så man kan handla hem från England istället. :P
Nu ska jag sätta mig vid tv:n. Tror inte jag har nå mer och säga. Möblerat om Elviras hörnan och så. Ställt dit hennes ett års presenter, kommer bilder sen nåt tag. :)

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar