söndag 13 maj 2012

Söndag 13/5 - Barnkalas! :)

 Imorse gjorde jag mig klar tidigt. Var uppe tidigt med Elvira, startade en tvätt osv. La henne då hon blev trött och fick sova vidare med pappan. Elliot vaknar tar upp honom, sätter honom med frukosten framför en film, jag duschar. Sen gör jag klart en tårta, sedan bakade jag negerbollar.
Skyndade sminka mig osv senare och for på stan.. Men hallå Jenny, det är söndag, du bor i Bollnäs, det är STÄNGT! Åååh. :P Hade tänkt bytt lite kläder som hon fick igår, och så köpt nå litet som vi kan ge henne när vi sjunger för henne i morgon.. Hm! Åkte på A&H istället.
 Sprang sedan och fixade i lokalen. Sedan drog vi på musik och dansade lite. Här är en mycket stilig storebror! ;)

 Så först kom William, Elin och Oliwer! :)
 Elvira fick såklart paket, men hon hade redan huggit in på bullarna. ;)
Nam, nam sa hon direkt när vi började duka fram. ;) Haha!


 Sen kom ännu en liten solstråle, Celine! Och hennes storebror Maximillian och deras mamma Elin. :)


 Sen kom Malin med sin lilla familj. :)
 William och Elin fikar. :)
 Elvira på promenad bland tjejkompisarna, Celine och Eila. :)
 Elliot och Maxis passar på att fika!
 Men är man just nå söt då?!
Gladfisen Elvira!! ;)
 Här kryper en till liten söt godbit, Eila! :)


 Fina Elin med sockersöta Celine.
 Anna pratar med Elliot. ;)
 Fikat! Gjorde jordgubbstårta med egnagjorde choklad bokstäver. ;)

 Liam, Elliot och William åker rutschkana! :) Buuuuuuuuus!

 Eila får smaka tårta, smaskens!
 Hahahaha! Elliot & Liam tjuvar chokladbokstäverna från tårtan. ;)
Älskar verkligen barnkalas. Bus och en massa tokigheter! Roliga kommentarer och allt. ;)


 Oliwer leker lite, liiite med Jimmy och Linus. Men sen ville han helst leka med sin mamma! Plutten. :)
 Elvira vill också till sin mamma! Go gumman. ;)
 Oliwer är ute på promenad. och här går det undan må ni tro! ;)

 En stilig liten Linus. :)
 Elliot och Elvira kryper ikapp.
 Mammasnack!
 Elvira fick förklädde och en kockhatt. Sååååå sött, och sååå fint! Hon gillade den också tror jag. ;)
 Finaste!!

 Sist kom familjen Kyller och dessa sötnosar, Emilio och Elias. :)
 William in action!
Elliot in action, men ser lite små läskig ut.. ;)

 Elliot hade för en stund Oliwer i knäet, han hade krypit dit. ;) Hiih!

 Helen försöker undvika bli med på bild.. Hehe. Men snäll som jag är lägger jag till denna snygging ändå! ;) Hiihih. Helen, Eila, Niklas, Elvira och Patrik.

 Elvira var nu trött på kalas och kröp in och gömde sig. ;) Hhaha! Nedå. :)
Elliot hjälper sin mamma med städningen! Så duktig!!
Träffade även på L och han farmor och farfar, så dom fick komma in och äta tårta. :)
Sen lekte Elliot ute med honom så vi kunde dammsuga av och diska undan. Perfekt!
Sen åkte vi till min underbara familj som lagatmat åt oss, fläskfilé, potatisgratäng och majskolvar. Guuuud så gott det var !!! Mums!
Nu tvättar vi lite mer.. För i morgon blir det handla, och packa, packa, PACKAAA!
För Tisdag morgon, typ 06:30 sätter vi oss i bilen och drar ner till Arlanda.. Och sedan vidare till England och London! Wiiie! :)

Ha en mysig kväll! De ska vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar