tisdag 8 maj 2012

Måndag 7/5 - Gävle med Elin & världens bästa pappa!

 Min mamma kom tidigt denna morgon och satt och väntade på att barnen skulle vakna. Medan gjorde jag mig i ordning. Sen strax efter sju kom Elin och hämtade mig och vi åkte ner över mot Gävle. :) Fick agera nagelmodell igen, vilket är så skönt och bara få vara "kvinna".
Prata i massor, bli ompysslad, bli fin.. ja, ni fattar! :)
Blev såå otroligt nöjd även denna gång. Elin är så duktig!! :) Jag älskar mina rosa små läckerbitar till naglar.
 Eftermiddagen/kvällen spenderade jag och barnen ute i solen.
Elliot roade sig med att gräva i min korg (prydnad) som det är blomjord i. :P Elvira kröp runt och testade det mesta. :P

 Elliots grävmaskin. :) Han älskar att pyssla om den, vår lilla grävmaskinist! Elvira vill också gärna testa och vara med.. men de är inte lika populärt.

Har man världens bästa pappa eller har man?! Ja, det har JAG!
Han kom och röjde bort hög gräset runt buskar, landen osv.. blev så fint såå! Och sen sopade han ihop allt och snyggade till. Tack snälla pappa! Du bara jobbar och jobbar.. Rädd du sliter ut dig! Jag älskar min familj, jag har den absolut bästa man kan önska sig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar