söndag 6 maj 2012

Våran förmiddag i bilder. :) Veckoplanering..

 Nu så har jag satt ut vår lilla gullpulla i Ljusnan och BollnäsNytt.
Helt galet att hon fyller ett år..
Skrämmande vad tiden rullar på fort.. Blir alldeles tårögd när jag tänker på de.
Jag älskar henne såå! Hon är så glad jämt. Hon sprider en sån glädje. :)
 Busig är hon också, bra nog!! Höll på att bädda sängen, då har hon skuttat in i brorsans garderob. :P
 Elliot vill också vara med, de bästa han vet är att gömma sig därinne och sen ska man komma och knacka på. ;) Haha!
 En ny grej dom kört med ett tag nu är deras "hem" under bordet. Där bor dom två och leker så sött. Oftast leker dom "vovvar", hiih. Elliot heter då "pricken". ;)

 Skrattar åt sin bror. :) Så lycklig när dom leker snällt med varandra! Men blir alltid nå tjuvnyp eller så.. Syskonkärlek kallas det, eller Jossan och Jakob?! ;)
 Denna lilla dam ska här med inte matas. Då matvägrar hon! Kniper ihop allt hon kan med sin lilla mun och ruskar på huvudet. Men! Får hon äta själv, men händerna, så kan hon äta hur mycket som helst. Det tar tid, men det är de värt! Hon behöver fylla ut tomrummen som blivit sen sjukdomen.
 Elliot är också duktig! En sån kille. Oftast är det aldrig nå problem där. :) Dock såg han mammans "Lördagsgodis" skål och ville ha en Dumle. (han äter aldrig godis) Men jag lovade honom om han åt bra att han skulle få den. Han åt snällt, och sen hade han och jag glömt bort det. Kom på de nu! Så kanske att han får den sen när han vaknat. :)

Så gulligt, kolla hur Ellepelle sitter med fötterna. ;) Söööötisen min!
Känns som att jag har massor att göra. Vill bara att min syster kommer hem. Kommer hem och hjälper mig. Hon hjälpte mig alltid förut, med bakning, barnpassnig... :( Jag vet inte om jag klarar mig själv.. Hon har nog skämt bort mig. Ja, jag är nog bortskämd. :(

Ska iaf försöka hugga tag i allt nu!
Måndag: Nagelmodell i Gävle med Elin. :) Ringa dagis (Backstugan) och anmäla mig till föräldramöte den 29 maj. Ringa Hälsocentralen om en snabbsänka på Elvira (doktorns order) så vi får veta om hon är riktigt bra än eller inte. Sen på kvällen tror jag ska iväg på en kurs..
Tisdag: Umgås med Elin, Maximillian och Celiné.
Onsdag & Torsdag: Ser lugnt ut just nu.. Måste väl baka!
Fredag: Handla!! Och ner på Gärdet och hämta lokal nyckeln.

Känns tungt att vara själv just nu. Göra allt själv. :( Själv ska jag gå på mötet på dagis också. Jaja, det är så här och jag ska inte klaga.. Men just nu känns det tungt och dystert.
Bara kämpa! Känns nog bättre snart.

Ha en trevlig dag i solen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar