onsdag 23 maj 2012

Mål .... (?!)

Verkligen urless på att inte har några mål med mitt liv.
Ingen önskan om vad jag vill bli eller nånting jag skulle vilja utbilda mig till eller kunna.
Inga drömmar alls så.. Är jag onormal då?!
Självklart vill jag inte bara gå hemma här och tralla..
Eller ja, egentligen kanske jag vill de.
Vara hemma, sköta mitt, sköta barnen, finnas där för dem jämt.
Jag kanske skulle bli bonde?! Kan jag vara hemma hela dagarna och sköta djuren eller så.. Rasta traktorn. :P Haha, ne men.. jaa.. Jobbigt att vara utan drömmar och mål.

Ett mål har jag nu iaf. Jag SKA gå ner fem kilo!! Så less på alla andra som tränar, äter bra och verkligen har mål och vill sina kroppar väl. Jag ska också försöka!
Ett mål är det ju iaf. Det är ju iaf nånting. Så lite stolt över mig själv. Nu ska jag bara uppnå det. Suck! Och jag är redan hungrig. Jag som alltid kvälls äter. SUCK! Får se om jag tar nå litet, liiiiiiitet. ;)

Godnatt med er!

1 kommentar:

  1. Du är inte alls onormal! Vet hur det känns :) men det är tur vi är ung för då har vi har tid på oss att klura :)

    SvaraRadera