torsdag 10 maj 2012

Småttingarna på hjulingen & dollar shopping med Helen & Eila. :)

På morgonen ville Elliot bestämt att lillasyster skulle åka med.
Och hon tackar ju inte nej. ;) Hon vet exakt hur man ska sitta och hålla sig kvar osv. Hiih! Får en annan och tänka tillbaka på moppetiden. ;) Mammas älskade sötnosar!

 Efter barnen sovit kom Helen och Eila hit och vi åkte på Dollar och shoppade loss. :)
 Små flickorna var nog glada och se varandra. :) Klämde och kände. Eila höll sin lila hand så sött på Elviras kind. Synd var så är min segkamera inte med, hon hinner precis dra bort handen.
 På Karlssons ville Elliot ha en egen vagn, och det gick kanon och han skötte sig såå bra.. Ända tills klantmamman klumpade till sig och klämde hans lilla finger. :( Ååh!
 Lata som vi är åkte vi till min familj, bara min mormor och bror hemma, och så åt vi där. :)



 Jag vet inte om det finns någon gladare tjej alltså?! Hon är otrolig. ;) Glädjespridaren!! Sista bilden äääälskar jag!! Man ser hennes små tänder även där uppe. ;) Hiih. Klockren!
 Fynden idag blev en "trädgårdsspade" som är till för dekoration. Tror jag ska lägga den ute. Men regnade nu så ville hålla mig inne. :P

 En ängel som Helen hittade och tyckte den passade mig. Söt som hon är!! ;)

Och ett hjärta som det står "Tänker på Dig" på. :) Super fin!
Tack för att ni följde oss finaste Helen och Eila! :) Kanon mysigt!
Får se om vi ses i morgon också. :)
Nu har jag kanon ont i ena axeln och om någon vill får ni gärna komma och massera mig, TACK på förhand!!
I morgon ska jag iväg på Gärdet och hämta lokalnyckeln, ska även träffa Evelina och Elin och köpa nå tröjor av dem till Elliot. Sen kanske jag sticker till Lottefors och hämtar änglavingar och lite annat smått och gott. Får se vad som hinns med, och orkas. Sen ska här bakas, i massor!! Även till lokalen och dekorera. :) Tror mamma skulle hjälpa mig om jag har tur, annars har jag Helen. Tur de med! ;) Godnatt med er!!

1 kommentar:

  1. Och hur går det att hålla sig för att shoppa och London tycker du? ;) haha

    SvaraRadera