tisdag 26 juni 2012

Glass och kvälls besök. :)

 Nu har pappa Niklas åkt igen.. Barnen blev lite ledsna.. Men det gick ganska snabbt över. Vi städade och gjorde fint här hemma. Sen åt vi glass! :) Och n är vi satt där och mumsade så knackade det på dörren och det var morbror Jakob, mormor och morfar. Barnen blev överlyckliga! Så dom kom in och åt glass med oss. :)
 Trött är jag. Svetten har runnit även nu ikväll.. Sliter på med barnen. Och visst fan är det tufft.. Det är det, annars skulle jag ljuga om jag sa nå annat. Men självklart är det underbart också. Men men. :)

 Den här fina fick jag av barnen i Morsdag present. :) Hiih. Har tänt den nu och ska mysa ner mig i soffan och vänta på min vän Caroline. Så ska vi dippa morötter. Mums!! Hörs mer sen!


Och nu är sen, hann aldrig lägga upp detta inlägg.
Haha! Men har haft en kanon kväll med min underbara vän Caroline. :)
Dippat morötter och paprika. GÖTTANS!
Hängt ännu en tvätt så nu ska jag bänka mig vid soffan en stund igen. :)
Byeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar