lördag 9 juni 2012

En fantastisk Torsdag (mammas födelsedag)

 Mina två små älsklingar!!
 Elvira spexar för kameran. ;)
 Ser fortfarande hemsk ut med prickarna, men dom försvinner såå snabbt! Man ser stor skillnad från dag till dag. Så snart är mammas gullungar lika fina som alltid!!
 Elliot vill inte vara med på kort. ;b
 En lite tjuv. ;) Vill tjuva mammans pengar, haha.
 Tuff i sin jeansklänning som hon fått av mormor. Och det var ju mormors födelsedag, så då var det ju passande att ha den.
 Ett stycke sötnos har gömt sig i korgen under vagnen. ;) Haha. Pojken med idéer!
 Medans jag höll på i köket var det tyst och barnen smög.. Hörde dom tisslade och tasslade i hallen.. Hörde Elliot viska "Gå" och så nå mera.. Smög dit, tog fram mobilen och tar ett kort.
Då hade han tänkt rymt ut med sin syster. Här sitter han oh försöker få på henne skorna. ;D HAHA! Han har satt på sig sina skor på fel fot och så tagit kepsen. Så nu gäller det att man är med. Annars har man snart två små troll på vift! :P
 Tog av Elvira kalas kläderna och drog på lite andra buskläder, så gick vi ut som barnen ville. Och härligt värre! :)

 Elvira gick runt och dona med det mesta. Och Elliot var självklart med sina traktorer och grävde. :)
 Jag målade. Och när jag tittar upp har lill doinnan lyckats klättra upp på soffan. Ghaaa!
Klätterapan! Inte rädd för något!
 No hands! No hands!
Åh, mamman får ju ont i magen hon!! Skyndade och målade klart iaf. Men det var inte lätt. Båda barnen var på riktigt vrång och bus humör. Pjuuu!
Loui kom med sin farfar från dagmamman så vi busade lite med dem, och gick till lekparken en stund. De tyckte pojkarna var roligt!
Sedan åkte vi och firade mamma som fyllde 43. :) Fick tårta, mums!
Sedan for vi hem.. Efter lite om och men då bil jävlen inte ville starta!! ÅÅH!
Pappa, Nyman och Annette fick knuffa igång på nå knepigt vis.. Och jag var förbannad! Ringde till niklas och skällde på honom. För jag har sagt till förut att han måste kolla upp bilen. Och jag kan inte sköta allt här hemma!! Så bilen får han ha på sitt ansvar! Jag städar, tvättar och vaxar den, men mer kan/vill/orkar jag inte. Sen grät jag. HAHA! Patetiskt. Men såå arg!!
Väl hemma mös jag ner barnen i deras sängar, efter lite kvällsfika. Duschade, bar utemöblerna på plats och sen kom Caaroline. Med en massa god frukt och vaniljvisp.
Så vi skar frukter och vispade vaniljen. Och MUMS! Vilken härligt, underbart god fruktsallad.
Mumsade i oss hur mycket som helst framför tv:n och snackade på om allt och ingenting- :)
Underbart! Tusen tack. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar