torsdag 28 juni 2012

En helt vanlig Torsdag..

 "Mimmi-killen" myser i soffan, men "sin" Mimmi nalle och Mimmi filten. :P Haha.
 Elvira har sin Marie-dress som hon fick av Pim, från H&M England.
 Gick ut med barnen på förmiddagen. I shorts och t-shirt. Jag själv hade bara en klänning. Men gissa om det var kallt!! Höll på att frysa ihjäll!! Herregud, är snart Juli och en sån kyla!!
 Elliot har precis känt på regnvattnet i lådan, och det var också kaaaaallt.

 Sedan ville Eva, vår granne, låna min mobiltelefon. Så då ville barnen hälsa på henne. Och det fick dom ju så gärna. :) Eva masserade Elliots fötter i soffan, blev mest bus och skratt. ;)
Sen fick barnen falukorv och mjölk, haha. Nam nam, säger dom bara. :P
 Sen ville inte Elliot sova samtidigt som sin syster idag. Och eftersom det var så kallt, och mamman frös, så höll vi oss inne. Dammade, torkade och plockade i fönstren. Gjorde fint helt enkelt. :) Och det är ju inte alla som har en sån snygg och duktig hemma-hjälpare som jag har. :)
 Men sen vaknade lillasyster, och då somnade Elliot. :P Haha.
 Så ingen egentid för mamman idag, så det känns lite tjatigt. Har känt mig extremt trött och slut idag. Hoppas verkligen inte att det är en förkylning som kommer på besök!!
 Sötaste minen lill smulan!! ;) Och hon gör så ofta, med hennes söta lilla näsa. ;) Hiih.

 Riinger några samtal med dvd-dosan. :P Haha. Myste på i soffan, varit bra seg idag. Vilket jag hatar att vara!!
Haha. En mycket egen stil har hon vår lilla donna. ;) Haha!
När båda barnen var vakna mumsade vi melon och banan. Sen åkte vi hem till min familj.
Fick middag där, sen lämnade jag barnen en snabbis och åkte och handlade.
Tack min kära familj. :)

Mycket mer än så har det inte varit idag. Känns som en ganska tråkig dag. Vi saknar alla våra kompisar!!! :(( Man jaja.. Vardagslivet, och det "verkliga livet", börjar smyga sig på allt mer.. Och jag vet inte om jag gillar det.. Men, jag kan inte vara rädd för allt.
Och jag vet ju att jag är rädd för förändring.. Men förändringar behövs! Och förändringar behöver inte vara något negativt, så de så..

Ska mysa ner mig i soffan nu. :) Go kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar