lördag 30 juni 2012

Fredag i all ära..

 Morgon mys med mina två små underbara!!
Kollar Bolibompa och Sommarlovs morgon i sägen. :)
 - "Men mammaaaa, sluuuutaaaa....!"
Haha. Stark blixt tror jag. Stackarn!
 Gick ut på förmiddagen och lekte lite.
Sen rymde Elliot till grannen Eva, och Elvira bort till flickorna Sthål.

Sedan kom också Elliot dit. Så vi busade med dom blivande dagiskompisarna hela förmiddagen. Riktigt trevligt och barnen hade så roligt! :)
 Varit så sjukt trött denna Fredag. Barnen känner av de, eller så är som själva inte helt hundra för gud hur dom hållt på.. Ghaa. Sliter mitt hår!!
Elvira somnar då sött hon. Men hon är ALLTID heeeeelt slut på eftermiddagarna och kvällarna. Hon skulle ju behöva sova minst två timmars eftermiddagssömn, men nej nej. Så grin, gnäll, kläng, skrik halva dagarna. Och det tär på en!! Får inte laga mat ifred, inte ta undan de, ingenting. TUFFT!
Och Elliot har inte somnat snällt eller lätt en enda kväll. Bara krångel med honom och läggningen nu. Hur fan ska de då gå om vi byter säng?! Åååh!
På kvällen kom iaf min underbara och älskade vän Caroline och muntrade upp mig med godis, cola och chips. Hon vet vad jag behöver hon!!
Tusen tack för att jag har dig gumman! Världens bästa. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar