söndag 17 juni 2012

Fredag - Skolavslutning, lunch på stan, middag på strand (syster♥)


 Mina små fina!! :) Var trött denna dag då jag torsdagkväll brände ner till Arlanda för att hämta hem min älskade lillasyster. Vi pratade och skrattade som tokar hela vägen hem. Var hemma vid 03-tiden. Sen upp och klockan 10:00 befann vi oss alla på brorsans gamla skola Lust & Lära. Skolavslutning för den coolingen som slutade nian. Fattar inte att han är såå stor! Våran lilla, lilla lillebror!
Efter den fina avslutning med sång och tal och allt vad det nu var så åkte vi ner på stan och lunchade på Krokanen. :)
 Överlycklig över att jag fick med mig heeela familjen på stan. :D Pappa och Niklas är ju folkskygga. Hatar stan! Men dom ställde upp efter lite tjat. Och jag tror dom tyckte det var minst lika mysigt som oss andra. Sys och pappa på bilden ovan! :) Under är det Niklas och min mamma. :)
 Jag åt en super god tacotallrik. Och efter den trök jag i mig en krämbulle. ;D Haha! Jag kan äta jag!! Och det börjar synas. Usch, fy och blää!! Tur Elvira högg i och hjälpte mig. ;)
 När vi kom hem la vi barnen, och jag la mig ute på soffan i solen, under en filt. Och somnade?! ;O Det är inte likt Jenny. Men men. Är man sliten så är man. Är nu mera super blond efter att mammsen var snäll och färga! ;) Kommer ju bli solblekt i sommar också, så behöver kanske inte färga på ett tag.

 På kvällen tog vi raggarbilen och åkte ner till strandresturangen för middag. :)
Såå himla trevligt!!
 Syster berättar nånting. ;) Sen är det vår mormor & mamma. :)
 Barnen leker och bråkar på vääääärldens bästa morbror, Jakob. :)
 Pappa posar, haha, och så Niklas . :)
 Blev även en efterrätt här.. Alltså jag kan inte låta bli ;D Gööööööttans!!

Drog sedan hem och taggade igång för fotbollen. Sverige- England!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar