tisdag 12 juni 2012

Våran Tisdag. :)

 Snart är det sommar och snart är det sooool, och då får Jenny ha blomma i håret! Tycker det är så fint!! Vet när vi var utomlands och man fick springa runt med de. Så sött!
Ge mig sol, värme och SOMMAR nu!!
Hade förresten tråkigt när barnen sov eftermiddag.. så då blev det att mixtra med lite kort. Haha!
 Hade "kaffe" gäst här på förmiddagen. Stod och borstade tänderna när det ringde på dörren. Men va fan, måste inte vara så perfekt allting i min värld heller. Förr var det panik om inte exakt allt var ihop plockat, håret fixat och sminket på. Men! Idag tog vi det med en nypa salt. Och kanon trevligt att bara få vara och prata en massa i några timmar! Tack! :)
 Efter de åt vi lunch, barnen la sig och sov. Och jag tog en lång dusch. Jag älskar att duscha! :) Hiih. Fräschade till håret som inte är så fräscht. Men har bokat färgning i morgon. :)
 Barnen har lekt rätt så snällt och gulligt med varandra idag. Här står Elvira och torkar Elliot i huvudet med ett par byxor.. ?! Hm, jaa.. Elliot har bäddat ner sig i kartongen som hans lastbil och traktor låg i. Har även fixat ett såkallat "täcke". ;) Haha!

 Sedan hjälpte Herr Sötnos mig att laga middag. Så duktig! :)
Elvira var trött och stod mest och skrek. Ingenting dög. Suck. Jag var hungrig som en toook, så blev tidig middag. :P
 Kycklinggryta med ris och grönsaker. :) Göttans! Finns de nå godare än kyckling?!
 Sen var jag sååå chokladsugen och tänkte baka kladdkaka till efterrätt. MEN! Tror ni jag hade huvudingrediensen?! NEJ! Ingen jävla kakao! Jag har väl alltid sånt hemma?!?! Måste ha bakat slut på allt sånt till kalaset. Suck! Men vi dukade fram glass och negerbollar.
Sen hittade jag ryttarkaka i frysen, min räddning!!
Badade barnen nu på kvällen, och dom var såå söta på varandra och skulle pussas! Godingarna mammas! Lekte så snällt, och när jag gick för att hämta nya pyjamaser så skrattade dom hjärtligt åt varandra. ;) Hiih. Sen har jag lovat Elliot en lillebror, en Sven. ;D Hiih! Och det kommer ju ske?! Nää, inte om barnens pappa får bestämma! ;) Sen vill jag INTE ha barn än på några år, så de så! Ska vara smal och försöka vara fräsch ett tag till. ;)

Inge mer och säga. :)
Hämtar hem världens bästa och snyggaste Engelskbrutta på torsdag natt. Lycka!!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar