onsdag 6 juni 2012

Nationaldagen i all ära.

Sveriges nationaldag idag då, stort grattis till mitt/vårt underbart vackra land!
Det kommer inte att firas på nå vis i denna familj, men men.
Jag har spelat nationalsången för barnen, Ultima Thules version då jag älskar den!
Bra förebild där mamman, njaaa.
Elliot står här och sötar sig med två kepsar på hvudet, tooook ungen mammas! ;)
 Barnen hugger in på tvättkorgen. Väluppfostrade barn som tänkte tvätta åt mammsen. ;) Haha!
Har inte alls gjort mycket nu på morgonen.  Utfodrat barnen, twice! Sedan plockat, bädda.. de vanliga. Nu satte jag mig här, la upp lite bilder på fb sen rockfesten. Grymt kul. :) Blev sittandes lite länge dock. Hade tänkt duschat och sprungit ut och målat lite. Men! Tittade nyss ut och då vräkte det ner regn och hagel, verkligen VÄRKTE! Så nej tack.
Ska ta en dusch nu, sminka mig och dona här hemma. Sen kommer väl familjen. :D Wiiie! Saknar dom jämt och alltid! Dom ska passa barnen medans jag drar till Elin och får klorna fixade. :D
 Älskade söt viran tokar sig som vanligt vid matbordet. ;)
Gullungen mammas!!
Nu är frågan bara hur jag ska ha naglarna... färg osv.. Hmmm!
Får klura ett tag till. Återkommer kanske ikväll.
Sakna mig så länge! Byeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar