onsdag 1 september 2010

1 September.. Redan?! :/

Sitter nu för mig själv, i lugn och ro, och äter min frukost.. Sakta, sakta.
Elliot sover sin förmiddagslur, och den brukar vara i två, ibland tre, timmar.
La mig också för att försöka sova, för jag har legat vaken mycket inatt.
Delvis så har Elliot gnällt i sömnen, viljat ha nappen osv. Men mest så är det nog jag själv som står för min sömnbrist.. Vet dock inte varför. Drygt är det. Man är inte glad och trevlig, och orkar nästan ingenting. Och det är inte en sån mamma som jag vill vara. :b

Jaja, låg uppe i sängen och tänkte på allt som kunde göras här nere.
Så slutade med att jag hoppade in i duschen, äter lite frukost och sen så tänkte jag skalla lite potatis och gör i ordning mat till lillkillen. Ska även tvätta, diska och plocka, plocka, plocka.

Ser att Niklas slagit sönder en utav mina fina kaffekoppar, morr!
Hur lyckas han jämt?! Han har haft sönder en sia ljuslykta, en ljuskupa som satt på väggen, en porslins ko som är en skål (som jag fått av min lilla mormor) och nu en mugg. Är säkert nånting mer. ÅH.

Idag ska vi nog åka in till Bea och Emilio, igen. Vi försöker med ett nytt försök.
Hon ska ha en mamma-träff, och det kan ju alltid vara trevligt.
Hoppas på att Johanna kommer, så man får se Melwin och prata lite. Var så längesen.

Annars blir det väl bara att vänta på pappa Niklas, hoppas han inte ska jobba mer än till fyra idag. Vill ju ha pengar, såklart, men vill hellre ha hem min sambo. Fast han slår sönder mina grejer. ;b
Eldar nu, blir en sån skön värme. I morse låg jag och Elliot framför elden på en filt, och han bara låg där och tittade på elden. Super fascinerad. Men det är ju väldigt vackert också.
Ne nu ska jag äta ägg, sen ska jag dona lite..
Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Näe, dom såg något mysko för typ två år sedan på ett ekg så vi satte in en sådan och sedan dess har det sett bra ut. Så nu slipper jag den rackaren, den är bara i vägen känns det som :P

    SvaraRadera