torsdag 23 september 2010

Söndagen 19/9 - Potatis och husvisning

En sån lycka över att få hålla en coca-cola, haha. Inte dricka! Inte än på nåt år, kan jag lova.
Men han är så söt. Här nere är han go med flaskan. Mammans lilla mys!
Det här är efter det att vi ätit lunch. Sedan packade vi in oss i bilen och åkte till Niklas föräldrar. Där var det potatis-upp-plockning på schemat. Mina föräldrar var också där och hjälpte till, för det är ett stort land vi har där ihop. :) Niklas syster Caroline var hemma från Stockholm, så hon fick passa lill prinsen medans jag tog på mig mina vita stövlar med rosa prickar och hoppade ut i geggan och huggde in på potatisen.
Man hade bra nog ont i rygg, ben, osv efter det. Men men. :b

Efter det bjöd Niklas mamma, Åsa, oss alla på mat. Gott var det! :)
Och efter det åkte vi hem och la Elliot en eftermiddagslur. Sedan åkte vi och hämtade upp Åsa, och sedan min familj. Och sedan var det husvisning!
Vi hade varit så sjuke nyfikna på det här huset, bara hört en massa om hur fint det var.
Och jaa, vi var väl lite skeptiska.. Men när vi kom dit.. Ja ni, vi blev SÅLD!
Det var så otroligt fint. Och ett läckert, något annorlunda hus. :)
Så får se hur det blir nu då.. Hiih. Spänannde, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar