onsdag 1 september 2010

Potatis och palsternacka..

Ja, va fan är en palsternacka?
Inte en aning, ser ut som en vit morot och Elliot älskar den.
Så idag får han potatis och palsternacks puré. :)

Han ålar på baklänges ute i hallen. Man måste ha full koll nu. För han hittar hela tiden på nya bus. Efter han ätit ska jag göra mig klar, det allra sista bara.
Sen åker vi nog in till Bea och Emilio. Lite före alla andra. :b

Shit vilket smutsigt golv vi hade då! Ser det på Elliots ljusturkosa kläder. Fy!
Måste städa senare idag. Eller när tiden finns.

Byebye!

1 kommentar:

  1. Jobbar extra på Scandic, sedan läser jag ju matte B och nu kanske arbetsförmedlingen skickar ut mig på praktik också, tack gode gud att det bara är ett halvår jag ska behöva stå ut =)
    Ja, det var planerat, jag vill ha ganska tätt mellan två, jag vet själv vilken nytta jag och Mimmi har haft av varandra :) Men sedan dröjer det innan det blir en tredje (sista). Nej vi kommer inte kolla kön, man vill så gärna veta, men det spelar ingen roll vad det är så det finns ingen anledning att se :) Ska på UL den 16e :)

    SvaraRadera