tisdag 7 september 2010

Bollnäs - Träff med Elin och William.

Idag åkte vi in till Bollnäs, var med mamma och mormor en stund först.
Sedan fikade jag, mamma & bror. Elliot drack pärondricka och åt majskrokar.
Så kom Anna och Annso och det var trevligt. :)
Sedan gick vi hem till Elin och William. :)
William fick en 1-års present av oss, lite sent.. Men bättre sent än aldrig.

Satt ute på deras framsida, pratade och lekte lite med små killarna.
Sedan tog vi oss en promenad till ICA träffen, där jag postade ett paket till H&M. Sedan gick vi vidare mot Ebbes. På hemvägen träffade vi på Johanna, Melwin, Bea och Emilio.
Här står lill William och posar förfullt, hiih. Kolla lill benet. ;) Sötnosen! Hiih.
Elliot var super trött när vi började vår vandring hemåt. Hängde över den där grejen. Haha, stackarn. Jobbigt att leka och träffa kompisar. :)
Tackar Elin och William för en jätte trevlig eftermiddag, får hoppas det blir fler gånger. :)
Väl hemma sov faktiskt lill killen, fast han egentligen inte "får". Men han vaknade inte ens när jag lyfte ut han ur bilen. Så då fick han sova en liten stund medans mamma och pappa åt middag. Sen vaknade han, och då fick han äta mat. Och sedan tog vi och badade lill vilden. ;)

Nu myser jag och pappa Niklas i soffan. Kollar på IDOL.
Roligt!! :) Sen blir det nog sängen ganska tidigt.
Får se vad morgondagen bjuder på?!
Framåt kvällen ska vi husvisning, igen. :) Spännande!

Go kväll!! :)





2 kommentarer:

  1. Tack själv :) Och tusen tack för en superfin present :) Mamma hade köpt samma tröja idag i stockholm :P haha. Får byta den till något annat :)

    SvaraRadera
  2. Fy för blodpudding :) Jag kan inte ens äta om det är mycket sylt till :)
    Ja vi åker hela familjen. Jimmy, jag och Liam. Sen ska min mamma och lillasyster också med ;)
    Tur att man har med sig dom så man inte tappar bort sig helt i egypten :p

    SvaraRadera