torsdag 2 september 2010

Morgonmys - och lite bus. (bilder)

En riktig härlig morgon måsate jag få säga. :) Man vaknar av att Elliot ligger lugnt i sin säng och pratar och tjoar i en massa. Man hejar och säger god morgon och han flinar STOORT, och sen blir han överlycklig när man tar upp honom och lyfter över honom till vår säng.
Fick mysa en timme i sängen i morse, så underbart skönt. :) Självklart blev det lite bus också. Ni ser ju min sons ögon i bilden onavför, vilde-Bill. ;) Hiih.
Alltså ni får ursäkta mig hus jag ser ut sådär strax efter sex på morgonen. Men men, det bjuder jag på, för min son är så enormt söt.

Nu sitter jag här med "turbanen" på huvudet, ny duschad. Också härligt.
Vid tio ska mamma, min mamma, ringa Barnens Hus åt oss. Eftersom jag inte har nå pengar på mobilen. Och fårga om vi fått våra grejer till vagn j*veln. Skulle ha ringt förra veckan, men tror ni dom lägger ner sin energi och gör det?! Nej! Visst dom kanske har glömt, har mycket för sig osv osv. Men ändå, dom lovade det faktiskt. Och vi kan ju inte gå riktiga promenader med vagnen. Morr!
Jaja, har dom fått grejer åker nog vi dit, med Bea & Emilio. :)
Annars vet jag inte vad som händer idag, kan ju vara spännande.
Ha en fortsatt trevlig dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar