onsdag 1 september 2010

En dag på Ren. :) (bilder)

Har haft en kanon dag inne i Bollnäs hos Bea & Emilio.
Johanna och Melwin kom också, och det var roligt. Super längesen man träffade dem, har bara blivit snabbisar på stan liksom. Men nu fick man prata av sig lite, skönt. :)
Gjorde lunch ihop, nudlar och kyckling. Riktigt smaskigt!
Sedan lekte små grabbarna, eller Elliot myste mest. Han var så trött. Funderar på om han haft feber idag, hm.. Ena stunden kändes han så varm och i den andra kall-svettades han.. :/
Men tror att det har med tänderna att göra. Får se..
Korv-killarna sprang iaf runt och lekte förfullt, skrek och busa, precis som det ska vara. ;) Hiih, men Elliot blev lite rädd ibland. Han gillar inte när folk höjer rösten, stackarn.
Här nere ligger han på golvet och lyssnar medans de andra åker "prästens-lilla-kråka".
Sötnosar !!

Efter allt så tog vi vagnarna, promenerade en bit tillsammans och sedan vek Johanna av hem till sig. Och jag och Bea fortsatte att surra och surra, gick en massa omvägar så vi skulle få prata klart. Haha. Men tillsist gick vi iaf till Kilberg, till gammelmormor. Var dit bjuden på mat.
Och det tackar man ju inte nej till, välrdens godaste mat kan jag lova!
Hela familjen var där utom syster-ryster, hon var med klassen på nånting trevligt sms:ade hon.




När vi kom hem busade vi lite på golvet. Elliot fick ligga nakenfis och vädra lillrumpen. Kissade ner mammas älsklings filt, men men. ;) Sen kom pappa hem, efter att först jobbat på sitt vanliga jobb, och sen jobbat lite annat.. Han fick lite pengar idag, så de var ju tur.
Det kliar en massa i mammans shopping fingrar, men jag håller mig i styr.. Än så länge.


Pappa berättade idag att dom ringde nerifårn Stockholm och farfar är tydligen jätte dålig, igen. :/ Vet att vi aldrig träffar honom, nästan. Men ändå.. Det är ju ändå min farfar, och det känns tråkigt. Hade legat inne sen i Måndags och dom ringer idag, dåligt!
Jaja, jag hoppas att han blir bättre. Vi hade ju planer på att åka ner till Stockholm nu i höst, men får se hur det blir med de..

Min älskade glad-fis sover nu iaf, skönt. Han var så trött. Blev ingen lång eftermiddagslur idag heller.. Mycket mammans fel.. :/ Men men, kan även bli så ibland.
Nu har jag kokat en massa nappar, och jag lyckades UTAN att smälta dem. Haha, good!
Missade Las Vegas idag, och det som var så spännande igår. Funderar att kolla på datan nu. Tv:n blir det iaf. Niklas är ute och klipper gräset, hoppas han är klar snart. :)


God kväll allihopa. :)

Måste bara skriva att jag älskar min son, mest av allt! Han lyser upp mitt liv. Älskar hans pappa för den delen också, han räddade mitt liv en gång i tiden. Kan man kanske säga?! ;)

2 kommentarer:

  1. haha jaa den tanken har jag också, Jimmys mormor var tvilling. Men jag hoppas vi slipper det, skulle säkert vara mysigt, men herregud vilket jobb det blir med två till småttingar när man redan har en :) Kommer bli spännande att se på UL.

    SvaraRadera
  2. Såg ut som ni hade trevligt hos Bea och Emilio :) Synd Tristan skulle bli sjuk, så typiskt. Men det blir väl fler gånger :)

    SvaraRadera