onsdag 8 september 2010

Lek i Bollnäs - Sedan husvisning

Idag har varit en kanon härlig dag, Elliot har sovit bra. Och både han och jag har varit på jätte bra humör. Jag har dock haft lite ont i halsen, men det är ju var och varannan dag de..
Här nere sitter mitt lilla hjärta på vår bra, vi har nyss hämtat posten. Hans Stinky dress kom idag, och den var i fint skick. Så det var tur! Kom även en massa andra tråååkiga brev..
Efter det att jag gjort lunch, potatis och morot´s puré, så åkte vi in till Bea och Emilio.
Gick in till dem och lekte en sväng, och pratade såklart.
Här nere ser ni min son leka, och köra HELT själv. Jag höll på att tappa hakan, inte visste jag att min lille son kunde så mycket?! Så nu vet jag vad jag ska ner på stan och köpa åt honom iaf. En bil, en rally bil så han kan race:a runt ännu mer. ;)

Det märks så väl att Elliot börjar bli större och vill vara med och leka på egen hand. Här har Emilio tagit av honom bilen, men Elliot försöker och kämpar för att få vara med på ett hörn iaf. :)

Sötnosarna! Så roligt att se att dom börjar leka bättre och bättre tillsammans. :)
Sedan klädde vi på små killarna och drog iväg på Dollar och Karlssons. Handlade bara en massa behövliga saker, så som rengörings grejs och diskborstar.


Nu har jag och Niklas fikat lite i soffan, jag åt en hårdbröd macka med rökt lax på. Det är ju såå underbart gott!! Sedan plockade vi fram ost och kex. Men blev inte så mycket ätande, för Elliot ville inte sova.. Tillsist tog vi upp honom, för nånting var ju fel.. Och mycket riktigt hans lilla mage.. :/ Men tillsist så bajsade han en liten, liten klick. Så hoppas att det känns bättre i lill magen nu. För det låter som Niklas har fått honom att somna..
Har kollat på Idol, och nu Fast Furious.
Var även iväg med pappa och tittade på ett hus idag, var jätte stort och mysigt.
Tror knappt att jag säger det här, jag som ääälskar stora hus, men det här var nog för stort för oss helt enkelt. Vi ska iväg igen på Fredag, och det känns betydligt mer som nånting för oss, spännande!! :)
Tackar Bea och Emilio för en trevlig dag, så kanske vi ses mer i morgon. Och kanske Tessan och lille Tristan?! Vem vet. :)
God natt!













2 kommentarer:

  1. Haha kvittot låg i påsen som vi fick såg jag :P Men mamma har redan bytt tröjan till en annan :D Han har haft kläderna han fick av er på sig idag :) Superfin va han :) hihi

    SvaraRadera
  2. Ja, man önskar att det bara fann björnar på zoo :) haha.
    Det finns så otroligt många namn att välja på. Men blir det en kille så lutar det åt Linus eller Lucas, och blir det en tjej så funderar vi på Julie eller Holly :) Så får se vad det är för lite krabat som ligger i magen, det är så spännande. Men är ju ett tag kvar tills man får veta, men tills dess har vi iallafal bestämt oss för ett namn =)

    SvaraRadera