torsdag 9 september 2010

Prooomenad - kan man säga..

Idag var man lite trött när man vaknade, halv åtta. Elliot har stökat runt i natt.. :/
Vet inte om det är den tredje tanden eller om det är "samma sak" som förut som stör honom. Hm! Konstigt. Han var inte heller sugen på att sova förmiddag, bara en stund. Så mamma han duscha, och äta en halv frukost. Sen skulle han bara sova i min famn nere i soffan. Så fort jag rörde mig och tänkte gå upp med honom så vaknade han.
Men är ju mysigt på ett vis också.. :) Snart är han väl "för stor" för att vilja mysa så. :(
Vi åt lunch, och efter det så ville Bea, Emilio, Tessan och Tristan träffas. Så skyndade att slänga på mig kläder och lite smink. Sen satte vi oss på bilen, och åkte inåt Bollnäs.
Måste bara tillägga att jag slog, en utav de absolut STÖRSTA getingarna, som jag någonsin sett!! Sparade den till och med och visade Niklas när han kom hem.. Haha. Vet vad min syster hade sagt nu: "Stööörd!".


Vi promenerade tillsammans ner på stan, våra små grabbar somnade, EN STUND. Sen var det fart igen. :b Haha. Letade efter en bättre mössa åt Elliot, men hittade ingen. Alla åker ju bara runt på hans lilla huvud. Sedan promenerdade vi hemåt, och sen gick vi runt på Ren, länge. Hann liksom aldrig prata klart. ;) Haha. Trevligt tjejer, och små grabbarna såklart!
Nu är vi bara hemma, Elliot somnade som en stock när han fick vällingen i Niklas famn. Och vi har nyss kommit hem från Niklas föräldrar, var dit och hämtade äppelmos. Mums! :)
Min pappa och bror kom också, hiih. :)
Nu blir det väl Idol, sen sängen. Skööönt!!
Får se vad det blir i morgon, skulle vilja träffa Caroline och lilla Linus, men har inge pengar på telefon, så kan inte fråga. :b Suck!! Ska på husvisning klockan två också, skojj! :)
God natt!

2 kommentarer:

  1. Blir det en kille blir det ett nam på L iallafall, men blir det en tjej så blir det någon annan bokstav :)

    Ingen aning om vad det blir, skulle vilja ha en tjej. Men känner liksom inget speciellt. Men blir minst lika glad för en pojk :)

    Jaa hon har kvar huset, helt själv. Eller Emma också då, men Peter har flyttat så mamma har köpt ut han. Men får se hur länge hon kan bo kvar, men det blir väl iallafall nått år till, men det är ju otroligt stor hus för bara två. Men är så otroligt glad över att det är kvar =)

    SvaraRadera
  2. haha, helt rätt. du ÄR störd! ;)

    SvaraRadera